favorite_border
دکتر نگین زنگنه نیا آنلاین

دکتر نگین زنگنه نیا

50
کارشناس آنلاین و آماده پاسخگویی میباشد
bookmark_remove مشاوره پزشکی
person_pin_circle ایران
tag کد پرسنلی: 33026632774

  1. دریافت مشاوره در متخصص روانپزشکی و اعصاب و روان
  1. phone_enabled
    تماس صوتی به ازای هر 20 دقیقه
    202,500 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع تماس صوتی
    login
  1. forum
    گفتگوی متنی پایان گفتگو توافقی می باشد
    189,000 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع گفتگوی متنی
    login

درباره دکتر نگین زنگنه نیا

درباره دکتر نگین زنگنه نیا، متخصص روانپزشک

دکتر نگین زنگنه نیا، متخصص روانپزشک و فارغ التحصیل دانشگاه بهزیستی تهران است. تجربه فراوان در زمینه تشخیص و درمان اختلالات اعصاب و روان و همچنین رضایت بیماران ایشان در ویزیت آنلاین متخصص روانپزشک یکی از دستاورد‌های دکتر زنگنه نیا است. خانم دکتر با دانش عمیق به تحلیل، بررسی و تشخیص اختلالات می‌پردازد. 

مهارت‌ها و خدمات دکتر نگین زنگنه نیا 

جهت ویزیت آنلاین روانپزشک، یکی از بهترین پزشکان، دکتر نگین زنگنه نیا است. ایشان متخصص روانپزشکی است و در زمینه تشخیص و درمان انواع اختلالات اعصاب و روان از جمله اضطراب، افسردگی، وسواس و اختلال دوقطبی و حملات پانیک تخصص دارد. همچنین، تشخیص و درمان اختلالات جنسی و ترک مواد مخدر از دیگر تخصص‌های ایشان است.

مشاوره آنلاین با دکتر نگین زنگنه نیا

علاوه بر خدمات حضوری، امکان مشاوره آنلاین با دکتر نگین زنگنه نیا، روانپزشک آنلاین، در زمینه‌های مختلف اختلالات اعصاب و روان فراهم است. این مشاوره‌ها شامل جلسات تراپی و همچنین ویزیت بار اول جهت تشخیص و شروع درمان می‌باشد. دکتر نگین زنگنه نیا پاسخگوی مشاوره‌ها و ویزیت آنلاین هستند.

آدرس مطب دکتر نگین زنگنه نیا 

-تهران

دکتر نگین زنگنه نیا، متخصص اعصاب و روان هستند و بیماران می‌توانند از خدمات تخصصی و مشاوره‌های حرفه‌ای ایشان به صورت حضوری نیز بهره‌مند شوند.