favorite_border
دکتر عامره هادی زاده میارکلائی آنلاین

دکتر عامره هادی زاده میارکلائی

0
کارشناس آنلاین و آماده پاسخگویی میباشد
bookmark_remove مشاوره پزشکی
person_pin_circle ایران
tag کد پرسنلی: 70458410908

  1. دریافت مشاوره در مشاوره با متخصص بیماری های کودکان و نوزادان
  1. phone_enabled
    تماس صوتی به ازای هر 10 دقیقه
    168,000 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع تماس صوتی
    login
  1. forum
    گفتگوی متنی پایان گفتگو توافقی می باشد
    158,000 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع گفتگوی متنی
    login

درباره دکتر عامره هادی زاده میارکلائی

دکتر عامره هادی زاده میارکلائی، متخصص کودکان و پزشک اطفال آنلاین، فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی بابل و فارغ التحصیل تخصص اطفال و بیماری‌های کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد. دکتر عامره هادی زاده، دارای بورد فوق تخصصی اطفال است و علاوه بر فعالیت در کلینیک به عنوان پزشک اطفال تلفنی نیز فعالیت تخصصی دارد. تحصیل در بهترین دانشگاه‌ھای کشور در کنار تجربه فراوان در تشخیص و درمان بیماری‌های اطفال یکی از دستاورد‌ھای دکتر دریجانی است.

مهارت‌ها و خدمات دکتر عامره هادی زاده میارکلائی

دکتر عامره هادی زاده در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های اطفال از جمله، اختلال رشد کودکان، بلوغ دیررس و بلوغ زودرس تخصص دارد. همچنین، ویزیت آنلاین متخصص اطفال در زمینه انواع بیماری‌های کودکان از دیگر مهارت‌های ایشان است.

مشاوره آنلاین با دکتر عامره هادی زاده میارکلائی

علاوه بر خدمات حضوری، امکان مشاوره تلفنی با دکتر متخصص اطفال، دکتر هادی زاده، در زمینه‌های مختلف بیماری‌های کودکان و نوزادان فراهم است. این مشاوره‌ها شامل بررسی رشد، ویزیت و چکاپ روتین کودک و همچنین ویزیت بار اول جهت تشخیص و درمان بیماری‌های کودکان می‌باشد.

 آدرس مطب دکتر عامره هادی زاده میارکلائی

-تهران

دکتر هادی زاده، دکتر اطفال، در شهر تهران فعالیت دارد و بیماران می‌توانند از خدمات تخصصی و مشاوره‌های حرفه‌ای ایشان به صورت حضوری نیز بهره‌مند شوند.