favorite_border
دکتر مهدی پورنامداری آنلاین

دکتر مهدی پورنامداری

0
کارشناس آنلاین و آماده پاسخگویی میباشد
bookmark_remove مشاوره پزشکی
person_pin_circle ایران
tag کد پرسنلی: 56065330738

  1. دریافت مشاوره در متخصص روانپزشکی و اعصاب و روان
  1. phone_enabled
    تماس صوتی به ازای هر 20 دقیقه
    215,000 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع تماس صوتی
    login
  1. forum
    گفتگوی متنی پایان گفتگو توافقی می باشد
    180,000 ت
  2. ورود به حساب کاربری و شروع گفتگوی متنی
    login

درباره دکتر مهدی پورنامداری

دکتر مهدی پورنامداری، متخصص روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و پزشکی مطرح و نامدار است. دکتر پورنامداری، استاد دانشگاه و موسس کلینیک ترک اعتیاد می‌باشد. از جمله سوابق درخشان ایشان عضویت در هیات مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران، انجمن پاک اندیشان و انجمن دوستداران ایران و همچنین فعالیت به عنوان مشاور شبکه آموزش و رادیو سلامت است. ایشان دوره تخصصی شناخت رفتار درمانی در زمینه اعتیاد را نیز گذرانده است. دکتر پورنامداری با سوابق کاری درخشان و تحصیل در بهترین دانشگاه‌ھا، در کنار تجربه فراوان در تشخیص و درمان اختلالات اعصاب و روان، پزشکی حاذق و مورد اعتماد است.

مهارت‌ها و خدمات دکتر پورنامداری

دکتر مهدی پورنامداری، متخصص روانپزشک در زمینه تشخیص و درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اعتیاد، اسکیزوفرنی و بیش‌فعالی تخصص دارد. همچنین، اوتیسم و سایر اختلالات اعصاب و روان از دیگر تخصص‌های ایشان است.

مشاوره آنلاین با دکتر پورنامداری متخصص روانپزشک

علاوه بر خدمات حضوری، امکان مشاوره آنلاین با دکتر پورنامداری در زمینه‌های مختلف اختلالات اعصاب و روان نیز فراهم است. این مشاوره‌ها شامل بررسی پاسخ به درمان و ویزیت تشخیص و شروع درمان اختلالات اعصاب و روان می‌باشد.

 آدرس مطب دکتر پورنامداری

-تهران

دکتر پورنامداری، متخصص روانپزشک ، در شهر تهران فعالیت دارد، جایی که بیماران می‌توانند از خدمات تخصصی و مشاوره‌های حرفه‌ای ایشان بهره‌مند شوند.